29 Eylül 2010 Çarşamba

bahar

beklenmedik bir anda yağabilir demiştim ya, tam da öyle oldu. yağdı... çocukluğumdan beri en sevdiğim mevsimdir sonbahar. en güzel yağmurlar bu mevsim yağar diye. Kahverengini severim sonbaharın, çıplak dallarını ve kuru yapraklarını... Islak kaldırımlarını severim. benim baharım son bahar. yaz ruh yorucu aslında, sakın sonbaharı iç karartan bir mevsim gibi görmeyin  tam tersine sizi ssizle yüzleştiren, sessizce size sizi anlatan bir temizlenme evresidir. Bu yağmurlar ruhunuzu tek tek huzurla işleyecektir...deniz kenarında böyle havalarda yürümekten daha iyi bir terapist tanımıyorum. doğada bize herşey sunuluyor, keşfedin. etrafınızdaki herseyden uzaklaşıp yalnız basınıza biraz yağmuru dinleyin. Ama yinede sonbaharı benim kadar sevemeyebilirsiniz. Çünkü bu benim mevsimim her ruh baska mevsimde yasar, sizin ki hangi mevsim?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder